<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">
design
Ny rekord igjen – lukter på 2 milliarder
Bolia har atter en gang økt salget til ny rekord. Butikkinvesteringer og kostnadsvekst svekker imidlertid resultatet.
Bygget global bedrift med dagpenger fra Nav
Tine Karlsen visste at det aldri var aktuelt å ha en vanlig jobb. Nå har gründeren 31 ansatte i fire land og kunder som The Economist, Schibsted, Osprey og en av verdens mest kjente strømmetjenester.
10 sekunder avgjør handelen
Netthandelen kan gå i vasken på få sekunder om ikke alt ser bra ut fra første blikk.
Doblet under corona
Med internasjonale kunder og en rekke designpriser har norske Bleed slått seg opp. Fjorårets resultat ble det nest beste i designbyråets 22-årige historie.
Sjelden Omega på auksjon i Norge
Omega Ploprof ble designet for 50 år siden, med én tanke: Å være den beste dykkerklokken. Nå kan du kjøpe en på auksjon. 
Håver inn når det pøser ned
Som 35-åring pantsatte hun leiligheten og satset alt på regntøyet hun hadde tegnet selv. Åtte år senere ser gründeren ut til å ha truffet en nerve.
Lanserer dørskilt på «digitalt papir»
Thomas Ramberg fant ikke et dørskilt han likte. Han lanserte like godt en helt ny type skilt der eier selv kan endre tekst, fonter og ramme når som helst.