An Error Occurred: Forbidden

Oops! An Error Occurred

The server returned a "403 Forbidden".

Something is broken. Please let us know what you were doing when this error occurred. We will fix it as soon as possible. Sorry for any inconvenience caused.
Tech
Dette produktet har ingen tilknytning til redaksjonene i Hegnar Media.
Hegnar Agenda
Annonsørinnhold

Ny tjeneste gir mer tid til pasientene

Mindre hodepine for leger med PayEx MediPay.

Med PayEx MediPay kan pleieleverandører bruke mer tid på pasientene og mindre på administrasjon.

Med PayEx MediPay kan pleieleverandører bruke mer tid på pasientene og mindre på administrasjon.

29. oktober 2018 - 14.21

At man som privatpraktiserende lege eller annen privat pleieleverandør må skrive ut og poste fakturaer og sende påminnelser til kunder kan virkelig framkalle hodepine. For ikke å snakke om at disse oppgavene er en tidstyv. Tid som hadde kunnet vært brukt til å behandle flere kunder. Nå lanserer betalingseksperten PayEx en ny tjeneste som lindrer hodepinen og gjør livet lettere for både leger og kunder. Den nye tjenesten heter MediPay og håndteres direkte via legens journalsystem.

Å kunne redusere lidelsen hos andre mennesker er en viktig drivkraft for mange leger. Men å måtte håndtere betalingskort som ikke fungerer, skrive ut og poste fakturaer og i verste fall sende purrefakturaer og ta saken til inkasso kan framkalle en ordentlig hodepine - hos legen. For å råde bot på dette lanserer PayEx nå betalings- og administrasjonstjenesten MediPay.

Les mer om MediPay!

Den nye tjenesten krever, til forskjell fra lignende tjenester, ingen ekstra maskinvare, og legen ordner det meste i sitt eksisterende journalsystem. Etter avsluttet behandling mottar kunden en SMS med en lenke til PayEx Checkout. Her kan kunden velge å betale med kort, faktura eller Vipps. Kortinformasjonen lagres og hentes automatisk fram neste gang kunden velger å betale via PayEx Checkout. Hvis kunden ikke betaler via PayEx Checkout, eller direkte via legens betaingsterminal, sendes en faktura automatisk fra PayEx. Uansett om kunden velger å betale med kort, faktura eller Vipps har legen pengene på kontoen innen 2-4 bankdager. All håndtering av eventuelle purringer og inkasso håndteres selvsagt også av PayEx. Det kan, som alle vet, være et følsomt emne for forholdet mellom lege og pasient, men når det gjelder håndterinbg av gjeld og kommunikasjon rundt dette har PayEx et anerkjent godt rykte.

Fakta om PayEx MediPay
• Flere betalingsmuligheter for pasienten: kort, faktura eller Vipps
• Enkel, rask og personlig oppfølging
• PayEx sender og håndterer fakturaer
• PayEx håndterer purringer og inkasso
• Krever ingen betalingsterminal eller annen maskinvare
• Ingen skjulte avgifter
• Frigjør tid for legen
• Legen trenger ikke bruke forskjellige leverandører av betalingsterminal, fakturering, inkasso og delbetaling
• Legen håndterer det meste via sitt journalsystem
• Legen har selv mulighet for å legge på en fakturaavgift.

Les mer om MediPay!

Annonsørinnhold
An Error Occurred: Forbidden

Oops! An Error Occurred

The server returned a "403 Forbidden".

Something is broken. Please let us know what you were doing when this error occurred. We will fix it as soon as possible. Sorry for any inconvenience caused.