<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">
Historien om da Ferrari kom til Norge
I dag er ikke Ferrari noe sjeldent syn i Norge. Det var helt annerledes for nøyaktig 30 år siden da Norge fikk sin første Ferrari-forhandler.
Klar tale fra Stellantis-sjefen om elbilfemtiden
Stellantis-sjef Carlos Tavares er en av industriens mektigste og tar ofte bladet fra munnen: - Elbilene må bli lettere skal de ha en fremtid.
Når toppen blir en nedtur
HØGEVARDE: Toppen er vanligvis målet, men når du når toppen av fjellveien i en Audi RS3 på realt vinterføre, ønsker du egentlig bare å kjøre ned for å kjøre opp en gang til.
Disse bilene har dyrest forsikring
Av de 20 mest solgte bilene i Norge i fjor, varierer forsikringskostnaden med 100 prosent. Den mest populære, Tesla Model Y, koster mer å forsikre enn enkelte dyrere biler. 
Utviklet av Ferrari-arving – så mye må du ut med
Piero Lardi Ferrari (78) har vært med på å utvikle Riva 82 Diva, en flybridge-yacht til snaue 90 millioner kroner. Vel og merke om man velger å registrere den i Norge.
Norske Vilhelm fikk stor oppgave av Rolls-Royce: Nå kommer de for salg
Norske Vilhelm Koren fornyet formspråket til Bentley og Rolls-Royce inn på 1960-tallet. Nå selges hele fire av hans perler på RM Sotheby’s Monaco-auksjon.
Feil med Cybertruck – 3.900 biler tilbakekalles
Tilbakekallingen gir et første hint om hvordan salget av den nye elpickupen har gått så langt.